Szukaj u nas

środa, 30 maja 2012

Jacadi Fille, Mademoiselle-zaskoczenie


Od kilku lat znam markę Jacadi z zapachów dla milusińskich chociaż firma słynie z ubranek dla dzieci. Jedna
z moich klientek mieszkająca na stałe we Francji opowiadała że w dobrym tonie jest obdarować niemowlaka kreacją tej marki a co zacniejsze rodziny kompletują pełną wyprawkę. Ciuszków nie widziałam ale zdjęcia na stronie wspaniałe http://www.jacadi.fr/ 
Zapachy wybierają u mnie babcie, mamy w okresie przedświątecznym i jakoś tak było do teraz:-) A wszystko za sprawą mojej sąsiadki Pani Kasi z biura podróży Kemi która będąc w sklepie spryskała się Fille
i Mademoiselle zachęcona różowym opakowaniem. I tak wypachniona spotkała się z koleżankami, które zachwycił zapach i oczywiście nie omieszkała mnie o tym poinformować.
Mademoiselle to czysty szyk i elegancja małej modnisi rodem z Paryża. Otoczona zapachem musujących owoców pomarańczy i nektarynki. Maleńki bukiet róży i ciepłe akordy owocowe liczi na tle delikatnej wanilii. Ten wesoły zapach świetnie nadaje się również dla starszej siostry na lato i mogę zapewnić ze nieźle się utrzymuje.
Fille to koktail owocowy z cząstkami pomarańczy, limonki i figi w towarzystwie fiołków i irysa. Na koniec magiczne słodkie nuty karmelu te które zawsze zachwycały mnie w Escadzie Special Edition (miałam w czerwono złotej sukience chyba w 1997-8 roku). Prześliczna słodycz "blisko ciała" super karmelek dla fanek słodkich nut, świetna alternatywa zapachu na lato. Opakowania to proste bryły ale kolory ciekawe (moga być ładnym akcentem na toaletce) w zestawie maleńka szmaciana laleczka świetny wybór dla córeczki i mamy czyli 2 w 1.
Dzisiaj zabrałam do domu kulę do kąpieli. Ciekawe czy zgadniesz którą?:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz