Szukaj u nas

piątek, 11 grudnia 2015

Zdjęcie ze słonecznych wakacji z Soleil

Robicie zdjęcia na wakacjach? Ja tak, choć jakoś się tym nadmiernie nie chwalę. Nie organizuję wieczorków, żeby pooglądać sobie ze znajomymi 300 ujęć tej samej pozy pod palmą, albo na molo w Sopocie.

Czasem jednak wracam do moich kadrów. Z radością przypominam sobie ciepły wiatr na skórze. Słońce zalewające mnie morzem gorąca. Deszcz, który złapał mnie gdzieś w drodze i przemoczył do nitki. Roziskrzony piasek kradnący odciski stóp. 

http://oryginaly.com/Soleil-eau-de-parfum


Pewnie dlatego moje zdjęcia to raczej wszystko wokół mnie. W końcu tak oglądamy świat - od środka. 

Tym razem wykopałam stare zdjęcie zrobione na plażach Dalmacji. Kamieniste przestrzenie nad wodą, delikatnie przejmowane przez odważne, niestrudzone rośliny. A przede wszystkim oszałamiające kolory. Absurdalne błękity. Wypalone brązy. Wszechobecne złota. Oślepiające biele. Zaskakująca, w takim zalewie przestrzeni, nieczęsta zieleń. 

Flakon Soleil Eau De Parfum pasuje perfekcyjnie. Słoneczna ikona Fragonarda. Jej słoneczny antyczny korek idealnie wpisał się w moje wędrówki po skąpanym żarem wybrzeżu. 

Dobre wspomnienie do wydobycia na długie grudniowe wieczory. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz