Szukaj u nas

niedziela, 2 września 2012

Półeczka w łazience

Chodzi o moją półeczkę, zadano mi ostatnio pytanie o to co mam na swojej toaletce. Oczywiście sprostowałam że nie posiadam toaletki ale półkę i koszyczek w łazience (zagroziłaś że że wysmarujesz komentarz jeśli się nie przyznam ).
Podobnie jak zapachy próbuję i kosmetyki, wiem że wielu wydaje się że to super ale zdarzyło mi się leczyć już po niektórych wynalazkach:-). Ostatnio już się to zdarza rzadziej, bo bardzo selekcjonuje kosmetyki wprowadzane do perfumerii, jest malutka i półek ma niewiele:-) no i rzecz jasna lubię swoich klientów by nie proponować im kosmetyków wątpliwej jakości ( zresztą jak sprzedawać coś kiedy się w to nie wierzy).



To moja półka :-) większość kosmetyków jest w koszyku ponieważ łazienka należy do jasnych i słonecznych a niektóre kremy tego nie lubią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz