Szukaj u nas

piątek, 15 marca 2013

LM Perfums Vol D'Hirondelle-Nowość

Lot jaskółki

"Vol d'Hirondelle", co w tłumaczeniu znaczy tyle, co "The Flight of the Jaskółka", została zainspirowana malarstwem i jest dedykowany do bliskiego przyjaciela Laurenta Mazzone.
Jaskółki zawsze kojarzyły mi się z ruchem, szybkością i czarnymi skrzydełkami. Zakochana w zapachach Laurenta Mazzone czekałam zastanawiając się jaki będzie ten nowy czarny falkon, czym zaskoczy mnie. Rozpoczęło się zaskakująco i nie musiałam długo szukać w pamięci, w moim domu na piecu kaflowym  stał zawsze dzbanek z herbatą do kolacji. Z dzbanka unosił się zapach czarnej herbaty  posłodzonej białym cukrem (to były lata) i z kawałków cytryny. I ta cytryna posłodzona jaśminem sprawiła że zapach wirował jak skrzydełka małych ptaszków. A po kilku godzinach na mojej skórze pozostał zapach wędzonej herbaty, zniknęły owoce cytryny i mandarynki. Uważam że to na pewno pozycja warta polecenia. ciekawa i długo się utrzymuje.
http://oryginaly.com/lm-parfums-laurent-mazzone/498-vol-d-hirondelle.html

Jaskółki będę zawsze dobrze wspominać bo dzisiaj poznałam bardzo ciekawego i wartościowego człowieka od którego mogę się bardzo wiele nauczyć o mojej pasji i jeszcze głębiej poznać świat zapachów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz